
Działalność promocyjna to nie tylko różne formy reklamy wykupywane w internecie, radiu, telewizji czy prasie. Metodą, która przynosi bardzo dobre rezultaty, jest oferowanie klientom i potencjalnym klientom różnego rodzaju gadżetów reklamowych. Dzięki nim zyskujemy szansę, że logo firmy, hasło reklamowe oraz podstawowe dane teleadresowe pozostaną „w zasięgu” obdarowanej osoby przez dłuższy czas. Stanie się tak zwłaszcza wówczas, gdy proponowane przez nas gadżety będą starannie wybrane i zaoferują klientowi jakąś ciekawą lub przydatną funkcję. Jednym ze sposobów umieszczania na różnych napisów i wzorów jest grawerowanie. Można je wykonać na szkle, drewnie lub farbie, o ile nie jest ona w kolorze srebrnym. Sprawdźmy, jakie pomysły na gadżety reklamowe sprawdzą się u największej liczby klientów.
Przybory piśmienne
Długopisy czy notatniki firmowe wydają się bardzo oczywistym i bardzo powszechnie wykorzystywanym pomysłem. Jednak trzeba pamiętać, że dobrej jakości produkt może być wykorzystywany przez długi czas. Jednocześnie koszt zakupu nie będzie dla nas zbyt wysoki.
Latarki
Latarki z odpowiednimi logotypami i napisami to znakomity pomysł, zwłaszcza jeśli będą poręczne i łatwe w użytkowaniu. Wybierając tego rodzaju gadżet reklamowy istnieje duże prawdopodobieństwo, że obdarowany zatrzyma go „na wszelki wypadek”.
Breloki
Ładny i estetyczny brelok do kluczy to szansa na to, by klient cieszył się naszym podarunkiem przez dłuższy czas. Dobierając ciekawy wzór i zwracając uwagę na jego trwałość mamy duże szanse na odniesienie sukcesu i sprawienie, że klient będzie korzystał z produktu i pamiętał o naszej firmie.
Naczynia
W roli gadżetów reklamowych bardzo dobrze sprawdzają się również wszelkiego rodzaju naczynia. Szczególnie wdzięcznym nośnikiem informacji marketingowej są kubki ceramiczne. Można na nich wykonać praktycznie dowolny nadruk i napis.
Odzież
Zawsze na czasie są również gadżety reklamowe w postaci koszulek, bluz czy czapek. Zwykle wiążą się z nieco większym wydatkiem, szczególnie jeśli mają zawierać np. wyhaftowane logo firmy. Jednak w przypadku nadruków efekt będzie równie dobry, a cena znacznie niższa.
Torby
Dobrym pomysłem reklamowym są również torby. W związku z ograniczeniami w stosowaniu toreb foliowych coraz więcej osób korzysta z wielorazowych toreb bawełnianych. Ich zaletą jest to, że mają dużą powierzchnię i można na nich umieścić dowolny przekaz.